En helt vanlig dag med pärlplattor

Igår kväll gjorde jag en pärlplatta. Inte gjort det sen jag var liten så det var fett kul. Idag drog jag ett snöre genom det och hade det runt halsen hela dagen. En kanin, var det. Dessutom hade jag på mig min gammelnya tröja idag, som vi för nån dag sen tänkte skicka iväg men som jag klippte lite i så att den blev användbar igen. Ni har precis fått Dagens outfit i textform, inga fjortisbilder här inte!

 

Ja, jag vet att det är awesome med pärlplattor.

Dagens höjdpunkt var när Sivert (ni vet, Gandalfs farfar) stoppade mig i korridoren och berömde mig för mina texter som jag skrivit. Han var helt uppspelt och överlycklig, som ett barn i en godisaffär. Han sa att fler måste få veta om det här underverket, så okej. Här kan ni läsa mina texter/dikter/whatever. Just nu sitter jag och överväger att söka till Girls1st-fonden, skulle vara bra om jag kunde komma mig för att göra det någon gång.

Nu ska jag titta på den gula väggen jag har framför mig. Hoppas era liv är lika intressanta som mitt är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0