En helt vanlig dag som skolös skoltjej

Idag fick jag världens skavsår på hälarna när vi gick ut till ett ställe som ligger lååååångt bort (Ringvägen). Skulle göra en bilduppgift där och jag helt enkelt sket i att det sved och skavde och att huden slets sönder och trampade på. När jag kom fram så var skorna helt nerblodade, plus att jag inte hade någon lust att gå runt och känna mig sjukt obekväm i de skorna så jag gick barfota tillbaka till skolan, gick runt på skolan barfota och gick på alla lektioner barfota. Det var fett med skönt för man kunde gå i korridoren utan att det hördes klamp, klomp, klamp, klomp. Istället kunde man rusa snabbt som vinden och tyst som en mus och skrämma folk. Det var helt awesome. För övrigt så har jag städat lite på gymmet och fortsatt måla på viktplattorna på maskinerna.

Jag saknar att inte kunna ladda upp bilder, men när jag väl skaffar en mobil med kamera, alternativt få en av mina gamla lagad eftersom att vi har garanti på den, då ska jag ta lite mer kort. Tills vidare får de noll läsare som läser mina blogginlägg nöja sig med att jag beskriver mitt liv i ord.

Funkar för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0