En helt vanlig dag

Jag vaknade, slängde på mig skitiga kläder, skuttade till skolan som ett annat lycklighetsdrogat barn. Skoldag, ni vet ju hur de brukar se ut. Sen gick jag ner på stan och tittade i lite affärer, utan resultat. Köpte sen vitlöksbaugette och kakor och gick upp på gymmet och hjälpte mamma. Fick måla lite och så, så idag har jag jobbat nästan två timmar. Sen gick vi och fikade, åkte och handlade, åkte hem. Sen satte jag mig på toa och sket ut hela magen och knappade på datorn efter någon "billig" mobil att ha tills vidare, kanske ett år eller så. Visst har jag råd med en iphone, men jag sparar hellre de pengarna antingen till att köpa en iphone till våren eller till språkresan. Har fortfarande inte bestämt mig för vart i england jag vill åka, men Torquay och Bournemouth är två städer jag överväger.

 

Sony Ericsson X8

1339:- hos NetOnNet.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0