En helt vanlig dag 2.0

Idag har jag varit i skolan. Det var kul. Vi hade lektioner. Det var kul. Sen fick vi sluta. Det var kul.

Jag funderar starkt på att ta IB på gymnasiet istället för natur, eftersom att det skulle kunna bli en aning smidigare om jag ska utomlands där mitt i utbildningen. Mitt ansökningsbrev till Girls1st är ivägskickat, så nu är det bara att hålla tummarna. Nu ska jag hämta mina plättar som just plingade ute i köket.

...

Tillbaka. Mina tre plättar med sylt liknar en blodig Musse Pigg. Ja, jag äter blod. Det är gott.

Mmh, blod..

Har alla mina 1 unika läsare (jag, alltså) otroligt tråkigt och bara längtar efter mer förtrollade ord från mitt tangentbort så kan jag avslöja för mig att jag ska lägga lite kul presenttips här sen.

Det har med luft och enhörningar att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0